Třídní noviny‎ > ‎

Album fotografií třídy

Projektový den Chemie

přidáno: 20. 4. 2015 9:32, autor: Neznámý uživatel   [ aktualizováno 20. 4. 2015 10:33 ]

Dne 20.4. se naše třída vydala do Střední průmyslové školy v Hranicích. Po příjezdu nás rozdělili do dvou skupin. Obě skupiny měly stejné aktivity. Studenti chemického oboru si pro nás připravili několik pokusů. Nejdříve jsme zkoušeli jednoduché pokusy se zkumavkami a potom jsme tvarovali nad kahanem plastové tyčinky. Také jsme navštívili soukromou Střední školu v Hranicích. Tam jsme popisovali orgány lidského těla, prováděli jsme první pomoc, měřili tlak. Nakonec jsme si mohli na speciálním přístroji změřit tlak, svaly a  vodu v těle. Poté jsme se vrátili zpět do Bělotína. Exkurze se mi líbila, protože jsem se zajímavou formou dozvěděl mnoho nových informací. Nejvíce se mi líbilo to, že jsem si mohl sám pokusy prakticky vyzkoušet.

Taneční

přidáno: 18. 12. 2014 7:31, autor: Petra Jeřábková

Divadlo a burza škol

přidáno: 29. 10. 2014 2:57, autor: Neznámý uživatel   [ aktualizováno 29. 10. 2014 2:57 ]

Dne 21.10.2014 jsme navštívili společně s 8. třídou divadlo v Novém Jičíně v kinosále Jupitera klubu na představení ,, Trapas nepřežiju aneb Ten řízek nezvedej ´´
Vystupovali tam známí herci ze seriálu ,,Ordinace v Růžové zahradě ´´. Ladislav Ondřej ztvárnil roli žáka 8.B Karla Loudu a Michaela Dolinová ,známa jako rosnička z TV Nova, představovala paní RY-PO-SLUCH (rychlá pomoc slušného chování)
Vtipným způsobem nám ukázali ,jak se slušně chovat ve společnosti. Kdo komu podává ruku,jak se chovat v kině,jak se představit spolužákům atd...
Po skončení divadla nám paní učitelka Kavalová zařídila focení s Ladislavem Ondřejem.
Poté jsme se vydali na cestu autobusem do školy,kde nás čekala společná hodina tělocviku. Po hodině jsme na oběd a na autobus , se kterým jsme jeli do zámku v Hranicích na burzu škol. Všichni jsme,  dostali spoustu letáků a nabídek o školách. Než jsme se nadáli,jeli jsme autobusem domů.
Tento den byl náročný na cestování, ale plný krásných zážitků.

Lyžařský kurz

přidáno: 3. 2. 2014 5:08, autor: Neznámý uživatel

Každým rokem se koná na naší škole lyžařský a snowbordový kurz. A protože jsme malá škola můžou se účastnit mladší i starší. V letošním roce nás na lyžák jede okolo 40 děcek, ať už z 9. třídy, nebo z 4. třídy. Letos se jede už po 3. do Lyžařského střediska u Sachovy Studánky. Odjíždíme v neděli dopoledne a vracíme se v pátek odpoledne. Program je následující : základní lyžařský  snowbordový výcvik, zdokonalovací výcvik pro pokročilé, lyžařské a snowbordové dovednosti, teorie lyžování,snowbordingu a pohybu na horách a nakonec spol. hry. Denní režim je: ráno budíček a večer večerka. Stravování vám nebudu psát. Samozřejmě že si každý musí vzít lyže nebo snowbord ,ale také důležitá věc je přilba. Inak každý si vezme věci podle svojí potřeby .

Záznam bez nadpisu

přidáno: 30. 10. 2013 3:15, autor: Petra Jeřábková

Šipka

výsledky dopravní souteže.

přidáno: 24. 7. 2013 16:21, autor: Neznámý uživatel

Třídní fotka

přidáno: 21. 6. 2013 4:43, autor: Neznámý uživatel   [ aktualizováno 21. 6. 2013 4:43 ]

Prezentace na Írán

přidáno: 13. 6. 2013 7:44, autor: Neznámý uživatel

Praha

přidáno: 2. 10. 2012 11:29, autor: Petra Jeřábková   [ Aktualizováno 14. 6. 2013 1:13 uživatelem Neznámý uživatel ]