Třídní noviny

Pořad o Indii

přidáno: 19. 2. 2015 7:29, autor: Neznámý uživatel

V pondělí dne 9.2. jsme jeli do Hranic s 8. třídou na zeměpisný pořad o Indii. Vyjeli jsme z Bělotína 7:15 do Hranického klubu Stará střelnice. Film promítali na plátno a k tomu nám povídali o svých zážitcích z cesty do Indie. Celý pořad trval asi 2 hodiny. Myslím si že se všem líbil.

Další zajímavosti jsou na jejich webových stránkách: www.svetkolemnas.com

Tapeta na plochu, Indie - Taj Mahal

Lyžák očima Přemka

přidáno: 15. 2. 2015 12:09, autor: Petra Jeřábková

Ve dnech 1.- 6. února se konal lyžařský a snowboardový výcvikový kurz ve středisku U Sachovy studánky na Horní Bečvě. Zúčastnili se jej žáci všech tříd naší školy. První den po příjezdu a ubytování jsme se rozdělili do družstev podle schopností a dovedností, další dny jsme se zdokonalovali a učili sjíždět svah. Začátečníci se seznamovali s jízdou na lyžích a prknech na malém svahu, ale později se přesunuli na velký kopec.

V úterý večer jsme se trochu báli na mrazivé stezce odvahy. Ve středu nás tradičně přijeli navštívit učitelé a někteří rodiče, kteří si s námi zalyžovali na večerním lyžování. Ve čtvrtek se konaly tradiční závody ve sjezdu a slalomu. Večery jsme trávili sledováním videí o zimních sportech nebo diskotékou. Ve čtvrtek večer se konalo vyhodnocení závodů a rozloučení s deváťáky, kteří dostali pamětní list za věrnost. Týden rychle utekl a v pátek po obědě jsme se vrátili domů. Kurz se vydařil, počasí nám přálo a myslím si, že každý si ho užil, i ti, kteří na začátku neuměli lyžovat a snowboardovat, se to naučili a pokročilí se zdokonalili.

Přemek Škrobánek

Závěrečná taneční

přidáno: 18. 12. 2014 7:27, autor: Petra Jeřábková

Dne 5.prosince 2014 se v Kulturním domě v Bělotíně uskutečnila závěrečná kolona žáků 9. a 8. třídy. V pěti lekcích se třináct párů naučilo tance jako polka, waltz, valčík, jive, country nebo rock n roll.

V závěru večera se vyhlašoval nejsympatičtější pár večera. Na třetím místě se umístili Adam Bartošík a Beáta Lebánková, druhé místo obsadili Nicolas Koláčný a Kristýna Třetinová. První místo získali Jaromír Šíma a Kristýna Kupková.

Celý večer se vydařil velmi dobře a tímto chceme poděkovat všem zúčastněným, pořadatelům a hlavně panu Tumachovi a jeho doprovodům při lekcích.

Divadlo a burza škol

přidáno: 4. 12. 2014 11:11, autor: Petra Jeřábková

přidáno: 29. 10. 2014 2:57, autor: Saša Kňurová   [ aktualizováno 29. 10. 2014 2:57 ]

Dne 21.10.2014 jsme navštívili společně s 8. třídou divadlo v Novém Jičíně v kinosále Jupitera klubu na představení ,, Trapas nepřežiju aneb Ten řízek nezvedej ´´
Vystupovali tam známí herci ze seriálu ,,Ordinace v Růžové zahradě ´´. Ladislav Ondřej ztvárnil roli žáka 8.B Karla Loudu a Michaela Dolinová ,známa jako rosnička z TV Nova, představovala paní RY-PO-SLUCH (rychlá pomoc slušného chování)
Vtipným způsobem nám ukázali ,jak se slušně chovat ve společnosti. Kdo komu podává ruku,jak se chovat v kině,jak se představit spolužákům atd...
Po skončení divadla nám paní učitelka Kavalová zařídila focení s Ladislavem Ondřejem.
Poté jsme se vydali na cestu autobusem do školy,kde nás čekala společná hodina tělocviku. Po hodině jsme na oběd a na autobus , se kterým jsme jeli do zámku v Hranicích na burzu škol. Všichni jsme,  dostali spoustu letáků a nabídek o školách. Než jsme se nadáli,jeli jsme autobusem domů.
Tento den byl náročný na cestování, ale plný krásných zážitků.

Literární odpoledne

přidáno: 15. 10. 2014 7:36, autor: Neznámý uživatel

Ve středu 8.10 jsme byli na úřadu práce a poté jsme se vrátili zpět do školy, kde jsme měli společně s osmou třídou literární odpoledne. Toto odpoledne bylo uspořádáno v rámci týdnu knihoven na téma I. světová válka. Setkání trvalo dvě vyučovací hodiny. Jako první předvedla svou prezentaci paní učitelka Petra Jeřábková, poté následoval Tomáš Čech. Referát knížky Na západní frontě klid si připravil Radim Novotný a paní učitelka Kavalová nám z ní přečetla úryvek. Celé odpoledne zakončila ukázka z filmu Na západní frontě klid.

Návštěva pracovního úřad a týden knihoven.

přidáno: 14. 10. 2014 10:05, autor: Neznámý uživatel

Pracovní úřad v Přerově jsme navštívily ve středu 8.10.
Dozvěděli jsme se o různých povoláních od zedníka až po chovatele zvířat.
Nakonec jsme jsi mohli vzít papíry k určitým povoláním a i papíry od škol na kterých je hodně důležitých věcí co bychom měli vědět.
Poté co jsme přijeli z Přerova jsme měli akci týden knihoven.
Měli jsme prezentaci,kousek z četby od E.M.Remargua a na konec i ukázku filmu
Na západní frontě klid.

Dne 4.4 knám přijel známý mandolínista:

přidáno: 7. 4. 2014 10:58, autor: Neznámý uživatel   [ aktualizováno 8. 4. 2014 6:27 ]

Dne 4.4 knám do Bělotína,do kulturního domu přijel známý mandolínista předvést své nástroje jak na ně umí hrát,první nám zahrál na mandolínu,a potom nám vyprávěl kde všude byl ukazoval nám různé nástroje které si v jednotlivých kontinentech koupil měl tam asi nejvíce píšťal různých velikostí které nám jednu po druhé začal ukazovat  a ukazoval nám jak se na ně hraje zahrál nám pokaždé alespoň jednu píseň. Představení se mi líbilo bylo zábavné a dozvěděli jsme se něco nového o nástrojích.

Divadelní představení Kytice :)

přidáno: 23. 3. 2014 9:46, autor: Neznámý uživatel

Dne 19.3. jsme spolu se 7.třídou navštívili divadlo v Novém Jíčíně. Viděli jsme divadelní představení Kytice. Viděli jsme tyto části Kytice : Mateřidouška, Svatební košile, Vrba, Vodník a Zlatý kolovrát atd.  Představení hráli herci, často se objevovaly písně a byly tam i prvky loutkového divadla. Představení se mi líbilo. :)

lyžařský a snowbordový kurz

přidáno: 3. 2. 2014 5:10, autor: Neznámý uživatel

Každým rokem se koná na naší škole lyžařský a snowbordový kurz. A protože jsme malá škola můžou se účastnit mladší i starší. V letošním roce nás na lyžák jede okolo 40 děcek, ať už z 9. třídy, nebo z 4. třídy. Letos se jede už po 3. do Lyžařského střediska u Sachovy Studánky. Odjíždíme v neděli dopoledne a vracíme se v pátek odpoledne. Program je následující : základní lyžařský  snowbordový výcvik, zdokonalovací výcvik pro pokročilé, lyžařské a snowbordové dovednosti, teorie lyžování,snowbordingu a pohybu na horách a nakonec spol. hry. Denní režim je: ráno budíček a večer večerka. Stravování vám nebudu psát. Samozřejmě že si každý musí vzít lyže nebo snowbord ,ale také důležitá věc je přilba. Inak každý si vezme věci podle svojí potřeby .

Hry Bez Hranic

přidáno: 12. 6. 2013 11:18, autor: Neznámý uživatel   [ aktualizováno 13. 6. 2013 8:50 ]

Dneska 12.6.2013 se naše škola zúčastnila Her Bez Hranic v Hranických kasárnách. Naše třída měla sraz 7:35 na aut. zastávce v Bělotíně stejně s 8. a 9. třídou. Přijeli jsme do kasáren a dohodli se,že 12:15 budeme mít sraz . Mohli jsme vidět jak hasiči hasí auto, jak pomáhají zraněným z aut,jak přistává vrtulník a jiné. Byli tady i různé soutěže,cukrová vata, párky,mohli jsme si vyzkoušet projít se na takových těch vysokých botách a různých aktivit.Také jsme si mohli prohlédnout vojenské tanky a tatry .Po příjezdu do bělotína šli někteří domů a někteří na obědy.